Forum Wielkie Imperium Bizantyjskie Strona Główna Wielkie Imperium Bizantyjskie
Cień tego czym było kiedyś
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oblivion czy Gothic III?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wielkie Imperium Bizantyjskie Strona Główna -> Rozmowy o grach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Na jaką gre czekacie?
TES IV: Oblivion
44%
 44%  [ 4 ]
Gothic III
55%
 55%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Czw 18:08, 20 Kwi 2006    Temat postu: Oblivion czy Gothic III?

Po obu stronach mamy gry, których chyba nie trzeba przedstawiać żadnemu fanowi RGP. Oba tytuły doczekały się wielu nagród w ich wcześniejszych wersjach. Po jednej stronie mamy bohatera, jak zwykle zaczynającego w więzieniu, pogromce demonów oraz innych maszkar, teraz w walce o ocalenie całego królestwa. Po drugiej naszego bezimiennego, nieustraszonego bohatera, pogromcy smoków, z tendencją do utraty pamięci, nienawidzą go orkowie i inni wysłannicy boga ciemności. Zaczynajmy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Czw 20:17, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Oblivion jest lepszy. Czemu? W Gothicu jest mało misji pobocznych. Poprawiono to w dwójce, ale jednak to nie to. W Oblivionie są gildie czego w Gothicu zabrakło. W Oblivionie po zakończeniu Main Questa możemy grać a w Gothicu po prostu filmik i koniec. Pancerzy jest mało i ogólnie ta gra figuruje na dobrym pomyśle, ale lekko schrzanionym wykonaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Czw 20:23, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Tak, to prawda. Oblivion jest bardziej rozbudowany, mam nadzieje, że interakcja z otoczeniem będzie poprawiona, bo we wcześniejszej produkcjii była za słaba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Czw 20:23, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Owszem, chociaż pojawiło się trochę pluginów dodających takie smaczki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Czw 20:39, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Tak, ale są w nich błędy, lepiej jakby to w dodatkach było zawarte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Czw 20:44, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Ale jest dużo ciekawych pluginów bez błędów. A niektóre z nich są naprawdę ogromne jak na przykład Morrowind Rebuild.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Czw 20:47, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Dobra, nie będe się z tobą kłucił. Tak, ważne żeby w oblivionie już było dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Czw 20:50, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Viva la The Elder Scrolls!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 17:39, 22 Kwi 2006    Temat postu:

A ja wole Gothica:D. Prawda, Morrowind i Oblivion jest o wiele bardziej rozbudowany od każdej części Gothica. Tylko weźcie pod uwage klimat. WNie wiem jak z nim będzie w Oblivionie, ale nie sądze aby sie wiele zmieniło od czasów Morrowinda. Jest on strasznie denny, nudny i wogóle, zero osobowości. Gothic bije pod tym względem na głowe Morrowinda. Weźmy również pod uwage muzyczke i głos, w Gothicu są świetne, a w TES:III jest monotonna i a większość głosów bardzo podobnych do siebie. W Gothicu mam kumpli, każdy z własną osobowością, nieco zabawnych, twardych sprytnych gosci, na których zawsze możemy liczyć. uważam również, ze fabuła hjest owiele bardziej ciekawsza w Gothicu niż w TES. POdsumowanie: TES jest owiele bardziej rozbudowany ale pod względem klimatu i grywalności leci łeb na szyję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 17:55, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Tu masz racje, mi również podobał się klimat w Gothiku oraz ta interakcja z otoczeniem. Obie gry są godne podziwu. To do starszych części, lecz chciałem oceniać te które nadejdą, napewno obie będą poprawione, bo nie brakuje w nich kilku błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 18:06, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Hmm, te które nadejdą powiadasz. To powiem tak, grafa będzie bardzo podobna, system walki w Gothicu będzie napewno lepszy a przynajmnie inny zaś w Oblivionie wkońcu walka będzie miała jaki sens. Jeżeli chodzi o wspomniany wcześniej klimat to uważam, że w Oblivionie może sie to polepszyć ale sądze, że Gothic nadal będzie pod tym względem lepszy. Co do muzyki , głosów i dostępnych możliwości to puki nie zobacze to sie nie będe wypowiadał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 18:11, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Wsumie nie dysponujemy tak wieloma informacjami, aby oceniać, można to robić na podstawie wcześniejszych części, ale jednak trzeba to najpierw zobaczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 18:16, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Tyle, że te informacje są albo sprawdzone albo logiczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 18:20, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jednak to nie wystarcza, tak właściwie to dla mnie najbardziej w grach liczy się klimat, fabuła i sama przyjemność z grania, grafike spycham na drugi tor, co z tego jak gra będzie oszałamiał grafiką, a cała reszta będzie do dupy. Mam nadzieje, że w Gothicu klimat się nie pogorszy a w Oblivionie się trochę polepszy, to tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 18:23, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Zgadzam się z tobą w zupełności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 20:30, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jest jednak prawdopodobieństwo, że coś w gothiku spieprzą. O ile jedynka miał wspaniały klimat (owszem wspaniały), miał mało questów, ale za to bardzo oryginalnych i ciekawych (np. chromanin). Zaś w dwójce odkryłem coś niepokojącego otóż ten klimat po prostu ustąpił pola bajerom takim jak większa powierzchnia itp. Nigdy nie zapomnę niektórych śmiesznych wstawek z gothica 1 (w szczególności Wrzoda). W gothicu 2 jakoś nie pamiętam takich smaczków co nie znaczy, że ich nie było. Jest prawdopodobne, że gothic 3 może zostać spieprzony ponieważ twórcy będą chcieli poakazć, że nie są gorsi i zrobią po prostu klno Morrowinda, lub Obliviona bez kilmatu. No, ale pożyjemy zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 22:28, 22 Kwi 2006    Temat postu:

I tu się nie zgodzę. Na oficjalnej polskiej stronie Gothica czytałem, że autorzy Gothica chcą właśnie wrócić do starych trędów, i ze 3 będzie miała taki sam klimat jak 1, gdzie bohater będzie świetnie integrował się z otoczenie, a ono z nim, będzie mroczny klimat pełen tajemnic, ma być podobno kilka rozwiązań wielu zadań. czyli jednym słowem wracamy do starych motywów z 1 które były genialne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 22:30, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Taa... jak bym dostawał dziesięć złotych za każde udane spełnienie obietnic autorów to dziś uzbierałbym jakieś... 100 - 180 złotych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 22:32, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jak zobaczymy to to ocenimy, bo teraz to tak na ślepo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 22:34, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Zgadzam się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 22:45, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Klimat będzie i to dobry, bo gra jest ku końcowi tworzenia, a nic się do teraz nie zmieniło, zrestą ze screenów widać, że dobry klimacik będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 22:48, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Ze screnów raczej nie można ocenić klimatu, albo jest to bardzo trudne. Jednak narazie musze zobaczyć gre na kompie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 22:49, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jeśli będzie taka jak Gothic 2 to tą część sobie podaruję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 22:52, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Czemu, dwójka nie była zła, jedynka lepsza, to fakt, ale nie można odrazu skazywać tej gry na "śmierć". Ja i tak chcem się przekonać, we wcześniejsze się grało to i w tą trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 22:58, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Dwójka była dobra przy pierwszym odpaleniu. Potem stała się strasznie denna. Trzy frakcję praktycznie żadnej nowości (w pierwszej części wyrzucali cię ze strażników) nie można kupować pancerzy, i jeszcze chore zasady. TAk jak w pierwszym to rozumiem, że to przestępcy i żeby do nich dołączyć musisz zdobyć ich zaufanie no, ale żeby zostać czeladnikiem to musisz zdobyć zgodę innych mistrzów??? A na chuja to komu? Dodatek do tej gry też się zapowiadał świetnie, ale ostatecznie spieprzyli go polonizatorzy bo postacie nagle zaczynali gadać innymi głosami (i co oni robili przez ten rok opóźnienia) a gra nagle się stała już przesadnie udrudniona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 23:09, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Trudnością to troche przesadzili, ale kraina z dodatku fajna i ładna jest. A głosy to prawda spieprzyli je.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 23:11, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jeszcze zrozumiałbym gdyby to wypuścili zaraz po premierze. Ale kurwa ci idioci opoźnili w Polsce premierę o rok i co zrobili za polonizację? Co oni kurwa zrobili?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greyorn
Czempion Cesarstwa



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miejsca o którym nie mam pojęcia

PostWysłany: Sob 23:13, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Wiesz sam, że pełne polskie wersje są najczęściej spartaczone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asteroth
Cesarz Bizantyjski



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielka Twierdza Bizancjum

PostWysłany: Sob 23:17, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Przykład: Empire at War. LOL Vader ma inny głos!!!! To chyba podkładane głosy studentów z pobliskiego uniwerku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Borond
Strażnik Miejski



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 23:37, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jak można spaprać głos Vadera, przecież to zwykłe dyszenie:D

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borond dnia Sob 23:47, 22 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wielkie Imperium Bizantyjskie Strona Główna -> Rozmowy o grach Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin